2016. feb 11.

Blood Sugar Sex Magik- cukorterhelés mesterfokon

írta: ptkrisztina
Blood Sugar Sex Magik- cukorterhelés mesterfokon

blood-sugar.jpg

 

Mikor elkezdtem erről a témáról írni, egy régi nagy kedvenc együttesem a Red Hot Chili Peppers egyik híres album címe ugrott be, gondoltam hogy kölcsön veszem a cukorterheléses bejegyzésemhez. Valahogy így éreztem magam a mai vizsgálat kezdetén..volt itt vér és cukor, na meg varázslat hogy nem hánytam.. csak éppen a szex kimaradt :) 

Megmondom őszintén amennyire rutinos, apró fájdalommal járó vizsgálat ez, annyira tartottam tőle. Na nem a tűtől félek, hanem attól hogy nem ehetek kb. 11-ig és rám tör a rosszullét. Négy hónapig szenvedtem a hányingertől, rossz volt a gyomrom és szinte nem volt olyan nap, hogy ne hánytam volna. Mostanában reggelente nagyon éhes vagyok és érzem, hogy ha nem eszem, akkor mentem rosszul leszek és öklendezni kezdek... szóval ez a vizsgálat, hogy étlen-szomjan legyek... számomra rémálom volt Tudom tudom, a szülés ennél rosszabb lesz, de akkor legalább nem leszek éhes :) Most a finom ételek és gyümölcsök azok amikért ölni tudnék. A laborba nem kellett időpontot foglalni, így pár napig halogattam a dolgot, majd rászántam magam a vizsgálatra. Reggel 7-re mentem szerencsére a rendelő közel van hozzánk és a lehető legkésőbbre húztam az órát hogy csak arra legyen időm hogy sebtében felöltözzek, sminkeljek és indulás. Előző este Lisával megbeszéltem, hogy legyen türelmes az ételt illetően, mert kb csak 11 körül tudunk betevőhöz jutni. Reggel természetesen a biológia órán már feszegette a szemem és bármennyire próbáltam visszaaludni nem ment ez a beállított időpont előtt fél órával volt. Lassan de biztosan felkeltem és elkezdtem a készülődést. Nagy levegőket vettem, mert a hányinger szinte azonnal beköszönt. Gondoltam szuper még csak 5:46, mi lesz itt még később. A hideg friss levegő egy kicsit erőt adott, de azért egyik legjobb haverom a szatyor ott lapult a táskámban vész esetére. Aztán ahogy beértem a rendelőbe, hála ég semmit nem kellett várnom, azonnal levették a vért és megkaptam a cukros löttyöt, ami olyan volt mint egy gyümölcs tea. Valahol itt maradt abba a hányinger, ez telítette egy kicsit a gyomromat, így nem tűnt annyira hosszúnak a várakozás. Összesen 5 ampulla vért vettek le, amiből holnapra lesz eredmény. A Labor nagyon szuper volt, az orvos és a nővérek pedig baromi kedvesek. Ezt tudom szinte mindig megemlítem, de a magyarországi viszonyokhoz képest ez hihetetlen nagy felüdülés. A legközelebbi vizsgálatom március elején lesz a nőgyógyásznál, utána pedig a kórházba a 37. hétre van időpontom ultrahangra. Izgatottam várom. :)

 

 

Szólj hozzá

külföld bécs terhesség kismama egészségügy baba anyaság vizsgálat lisa második trimeszter liza cukorterhelés