2017. jan 27.

Adminopolisz

írta: ptkrisztina
Adminopolisz

Képzelj el egy világot, ahol nem mondhatsz semmit, ha tiltott esetleg megtűrt személy vagy. Nincs véleményed, egyetlen mozdulatod csak fejed bólintása, mely mindent helyesel. Te élnél itt? Én nem..és sokan vagyunk így ezzel.. ;) 
facepalm.png

Imádom ennek a korszaknak ama szépségét, hogy szólásszabadság van. Hogy ott fejtheted ki a véleményed, ahol akarod. Akik ismernek tudják, hogy nagy szám van, de azt is, hogy hagyom élni az embert. Rengeteg barátom van, akik mindig megosztották velem a gondjaikat. Soha senkit nem szóltam le azért, mert valamit másként lát, érez, él meg. Inkább jó, hogy nem vagyunk egyformák, másként látunk dolgokat. Hát soha de soha nem gondoltam volna, hogy létezik olyan csoport, ahol nem lehet véleményt nyilvánítani. Ha igen, akkor pedig kimdzsongun-i magasságokba törve az adminok által 'repülsz'. Hogy mi bánt? Hogy nem értem. Miért nem lehet vélemény? 

És kérded milyen csoport ez? Nem, nem egy szektáról van szó... habár :) Elmondom én Neked,. Egy kismami Facebook csoport, ahol minden második téma ugyanaz és ekézik az embert. A sértettség szól belőlem? Kérded joggal! Nem. De hogy szarul érezzem magam egy csoportban, mert cumit adok a gyerekemnek, tápszert kap, vagy nem alszom vele és nem magamon hurcolászom, akkor az nem kóser és majd nem kötődik hozzám? Ez már felháborít!

Na, akkor most jött el az az idő, mikor kinyitom a számat. Eddig hagytam, tűrtem, finoman fogalmazgattam de elegem van. Mi a szarért kell ezeknek a turbó anyáknak tele spammelni a Facebookot? Persze mondhatod azt, hogy ha nem tetszik, nem kell olvasni, ki kell lépni a csopiból. Nyugodj meg, megtettem. Eddig bírtam, mert azt hittem azok az anyák, akik ugyanabban a cipőben járnak segítik egymást és biztatjuk a másikat, hogy 'nincs gond haver, én is kivagyok, hogy hónapok óta nem alszom', de neeem, nem ez van, hanem a ba*****tás. Nagy B-vel. Csak azok az anyák vannak vállon veregetve akik bőszen helyeselnek. És akinek ez nem tetszik? Tiltás. Tiltás.Tiltás. És ha kinyitom a számat és a csupa szivárványfényű, szoptatós, utlrahordozós, kötődve nevelősnek odaírom, hogy én nem így gondolom, és szerintem ezen kívül is van egy másik világ, tízen ugranak nekem. Akkor most innen üzenem nektek: Szerintem hurcoljátok egymást és égessétek fel a világ összes cumiját, gyújtsátok fel a NUK, vagy MAM gyárat, írjatok a drogériáknak, hogy ne tegyenek tápszert az ingyenes ajándék pakkba, szereljétek szét az összes babakocsit, törjétek össze a bébiételeket, vigyétek csődbe a Hipp-et, csak BLW etessetek. Legyetek boldogok együtt és tényleg dobjatok ki mindenkit, aki másként áll a dolgokhoz, mert biztos Ti tudjátok jobban, Ti vagytok a legszuperebb, legcsodálatosabb anyák a világon!! Erre születtetek!!

Mi meg, akik még a normalitásra törekszünk és nem érdekel minket hogy alszik el a gyerek, a karunkban vagy az ágyban, csak nyugodt álma legyen. Vagy az a lényeg nekünk, egyen rendesen és fejlődjön, mindegy, hogy anyatej vagy tápszer,vagy hogy urambocsá nem hurcolom magamon 20 éves koráig, mert tudjátok mit, szerintem meg abból lesz igazán tökös gyerek aki a babakocsiban alszik. Na ez hogy tetszik? Sehogy ugye? Gondoltam. Csak arra lennék kíváncsi, ha az élet nem úgy keveri a kártyáitokat, hogy pl. a gyerek nem akarja hogy magadon hordozd, vagy nincs elég tejed, abba a szituba is bele tudod képzelni magad? Sejtettem, hogy nem. Hát ennyit erről.

Szerintem nem abból lesz sorozatgyilkos aki úgy neveli a gyerekét mint én, de ebben a csoportban sokan így éreztük. Örülök, hogy megtaláltátok egymást és minden szuper, így könnyű, hogy aki ellenérveket hoz fel kicsesszük, csak az marad, aki úgy gondolkodik ahogy Ti. Boldog vagyok, hogy olyan vagyok amilyen, és eddig sikerült is megtalálnom a balance-ot. A gyerekem vidám, kiegyensúlyozott, ilyen iszonyatos életkörülmények között is, hogy cumival alszik el éjszaka. ÚRISTEN, miket mondok.. :) :) Soha nem leszek egy lenéző ember, ezt most kiírtam magamból és ennyi. De tudnotok kell, nem minden habos-babos abban a csoportban, és kell a kritika is, mert hová lenne a világ, ha mindenki mindenkivel egyet értene. Az éremnek két oldala van. Tudod: Another side, another story...

 

Szólj hozzá

facebook csoport igazság tiltás igazságtalanság kismami