2016. okt 07.

Benedek Elek. Az ki? Mr. Kaki a menő!

írta: ptkrisztina
Benedek Elek. Az ki? Mr. Kaki a menő!

Minden gyerkőc szereti a meséket. A varázslatos történetek, legyen szó hercegnőről, katonáról, egy megelevenedett kisvasútról, vagy beszélő állatokról, egytől egyig élénkítik a fantáziát, döntésekben segítenek, tanítanak, elemeznek, fejlesztik a személyiséget. Na de mi van akkor, ha például az egyik könyv egy boldog kakiról szól?

 baby_reading_346x210.jpg

Jó, jó, tudom, hogy ez a mondat, hogy az én időmben, plusz 30 évet rádob a koromra, de akkor is elképesztő számomra, hogy ma mik mennek. Én egy nyitott személyiség vagyok, miden érdekel, és azt gondolom nekem már nem lehet olyat mutatni, amitől meglepődöm, de rájövök az emberi hülyeség határtalan. Annak idején én a Bambin, Hófehérkén, meg Jancsin és Juliskán nőttem fel, és hát persze volt ott halál, egyedül maradt, védtelen kisállat, pici törpékkel élő csajszi, mérgezés, kidnapping és mézeskaláccsal tömés, na de azt valahogy túléltük mi, a 30-as korosztály. Mi történik ma, 2016-ban? Sátánista gyerekkönyvek, apjának a börtönbe levelet író kis nyuszi, meleg festők popórázása, gyermek Breaking Bad és fanszőr növekedés. Felfüggesztettem Liza csodás pónilovas, szerelmetes királynős, szivárványon táncolós manós történeteinek keresgélését és belevetettem magam a boldog kakik életébe. Már a címeknél eldobtam a hajam, a sok elferdült, idióta könyvek olvasása után meg kellett néznem egy Magyar Népmesék részt a Youtube-on, és utána összeállítottam egy listát Liza első könyvtárához, az én kedvenc klasszikusaimból. Remélni tudom csak, hogy az internet adta világból a lehető legkésőbb szivárog majd felé a vicces kakis, drogkészítős és szőrös könyvek mondanivalója. Addig is a lehető legtöbb Grimm, Andersen, Janikovszky Éva, vagy éppen Pöttyös könyvek történeteit fogom átadni neki, hogy mire odáig jut, ő is csak legyinthessen ezekre a 21. századi sztorikra.

Addig is a teljesség igénye nélkül.. nektek melyik a 'kedvencetek'? :)

konyv1.jpg 

 

Ki kakált a parkban?

 

 

 

 

konyv2.jpg

 

 

 

Kicsi Bobby már megint berúgott

 

 

 

 

konyv3.jpg

 

 

Kit érdekelnek az öregemberek?

 

 

 

 

 

konyv4.jpg

 

Ne akard, hogy visszamenjek Anya- könyv a sátánista bántalmazásról

 

 

 

 

 

 Mr. Kaki hosszú utazásakonyv5.jpg

 

 

 

 

 

 konyv8.jpg

 A meleg kifestőkönyv

 

 

 

    konyv11.jpg                                                                                                          Apa bekerült a börtönbe-mire számíthatsz, ha valaki, akit szeretsz, börtönbe kerül.

 

 

 

 

 

 Tanítsd meg, hogyan készítsek Metamfetamint!konyv13.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 Szőr vicces helyekenkonyv14.jpg

 

 

 

 

 

 

 Minden illegális, amit tenni szeretnékkov1.jpg

 

 

 

 

 

 

 kov2.jpg

 

 

 Apu reméli, hogy elég kötél van a csomagtartóban

 

 

 

 

                              

kov3.jpg

 

Ha egy küklopsznak kiscicát adsz

 

 

 

 

 

 

 

kov4.jpegPolly pöcsöt fest

 

 

 

 

 

 

 

kov5.jpg

 

 Semmivel sem lesz jobb, ha felnősz

 

 

 

 

 

 

book3.jpg

 

 Minden barátom halott

 

 

 

 

 

 

book1.jpg

 

 A halott bálnák nem tudnak visszaintegetni

Szólj hozzá

könyv halál drog felnőtt meleg kaki nyuszi könyvek történetek katona hercegnő törpék szőr mérgezés mesék grimm andersen benedek elek mesekönyvek metamfetamin