2017. jan 01.

Fogadom! Fogadom?

írta: ptkrisztina
Fogadom! Fogadom?

2017-ben többet sportolok, kevesebbet káromkodom, türelmesebb leszek, megpróbálok egy nap egy oldalt elolvasni a kedvenc könyvemből, jobban beosztom az időm, kipihenem magam, minden nap németezem. Fogadom, hogy mindent megfogadok, aztán...Kriszti tervez...Liza végez. ;)

pledge_1.jpg

Nincs is új évi hír, cikk, fogadalmak nélkül. Ez már hagyomány, hogy újév napján mikor a petárdák és tűzijátékok durrannak, fogadalmak, sóhajok százai repülnek az évben. Alkoholmámorba burkolva röppennek az ígéretek, amit reggel felkelve még teljes mellszélességgel bevállalunk... aztán, ahogy telnek az év első hetei, próbálunk tartani kisebb nagyobb sikerekkel, majd szabadkozunk és lassan lassan elfelejtődnek..legalább is nálam. Én már nem is emlékszem, hogy tavaly milyen ígéretet tettem magamnak. Vagy a terhességi feledékenység, vagy az idő törölte ki a fejemből, de bárhogy agyalok, nem jut az eszembe. Mindenesetre a 2016-os év tömör, intenzív és szuper volt. Az biztos, hogy változtam sok szempontból és ez nem az eltervezett dolgoknak, hanem a sorsnak köszönhető. Olyan élethelyzetekkel találtam magam szemben, ami csiszolta a személyiségem. Ezeket ha akartam se tudtam volna így csinálni, én ezt imádom az életben. Olyan kiszámíthatatlan és izgalmas, hogy csak kapkodom a fejem és ha visszatekintek minden pillanat és mozzanat tökéletesen összeáll, mindennek megvan a helye és az ideje. Gondolj csak bele, veled nem így van? Szerintem kell és érdemes is megfogadni dolgokat és ha nem megy, akkor is tudat alatt bennünk él és formál minket. Szépen lassan az évek alatt morzsolódik le rólunk, amit már túlnőttünk és épül fel ránk a sok újdonság. Én így gondolom/tapasztalom.

Mit hoz 2017? Sok meglepetést és örömöt az biztos. Liza Szilveszter napján felült, így megkezdődött egy újabb szakasz a fejlődésében. Lesz itt idén majd sok vidámság, új munka, Kindergruppe. És hogy mit fogadtam meg éjfélkor a gyerekpezsgő mámoros gőzében? Hogy ha nem is sikerül mindent 100%-ig teljesítenem, megpróbálom a lehető legjobbat kihozni magamból!

BOLDOG ÚJ ÉVET MINDENKINEK!! :*

 

 

 

 

Szólj hozzá

külföld ünnep bécs szilveszter újév baba anyaság ígéret lisa fogadalom wien liza