2016. jan 14.

Nincs ki a négy kerekünk...

írta: ptkrisztina
Nincs ki a négy kerekünk...

Kezdő, első babás kismama révén, folyamatosan elveszek az információk halmazába. A legtöbb barátnőm aki terhes szintén így van vele, próbálunk apró tanács és tapasztalat morzsákat összeszedegetni fórumokból, sokat megélt anyukáktól. A sok közül az egyik ilyen kardinális kérdés a babakocsi kiválasztása volt. Jobbról-balról jött az infó márkákról, formákról, praktikusságról, színekről, összegekről. Fogtam magam és rákerestem a neten arra hogy melyik a legjobb...na és azzal a lendülettel ki is kapcsoltam a gépet. Legjobb? Szerintem nincs ilyen, illetve ha van is, akkor ez szubjektív. Kinek mi vált be, ki milyen terepen lakik legyen az vidék, város, erdős terület... Eljött az a pillanat mikor ha szóba kerültek a gyerekholmik, a babakocsi témát kizártam és nem kérdeztem senkitől, így nem lehetett dönteni. 

Azt már tudtuk, hogy olyan babakocsit keresünk, ami majd a a következő gyereknél is használni fogunk és nem akarunk később ha nagyobbak lesznek egy újabbat venni amiben majd ülni tudnak. Így egy 3 funkciósat kerestünk. Így egy fokkal lejjebb szűkült a kör, de még mindig hatalmas választék volt. Elindultunk a Brendonba és a ToysRus-ba babakocsikat "tologatni". :) Biztos furán néztek ránk, akik már kenik vágják a témát, de mi kezdő szülőkként baromira élveztük a dolgot és jókat nevettünk a hozzá nem értésünkön.

Aztán megtaláltuk a kedvencünket, íme :)

ptrude1-7206331dt.jpg

Szólj hozzá

külföld bécs terhesség kismama baba babakocsi babavárás anyaság második trimeszter hauck