2015. sze 22.

Hunyorgók hajnala

írta: ptkrisztina
Hunyorgók hajnala

Átlag életkoruk 25-45 év, kedvenc geometriai alakzatuk a csík, nappal megtalálhatóak a patikákban, drogériákban, hajnalban pedig a mosdók homályában vékony papírlapokra pisilnek. Látásukat erre az időszakra tökélyre fejlesztik, majd mint a papírlapot a fény felé tartva a pink összes árnyalatát vélik felfedezni. Ismerj meg minket...a Hunyorgók táborát.

Igen, igen bevallom én is szenvedélyes Hunyorgó vagyok, pedig soha nem gondoltam azt hogy egyszer én is az leszek. Azok a barátnőim akik már átestek ezen az időszakon, mindegyiket megszállta ez a tulajdonság. A terhességük kezdetekor minden egyes alkalommal miközben várakoztak a teszt eredményére, a fény felé fordulva mint egy sas próbálják megbabonázni a fehér felületet. Ilyenkor sokunkban felmerül a kérdés vajon mikor esünk végre teherbe, és mikor jelenik meg az a kis meglepi a papíron. Azt hittem hogy ez csak a szűk baráti körben megbeszélendő téma, de kiderült hogy nem, számtalan fórumon próbálják a hölgyek megvitatni a rózsaszín összes árnyalatát, hosszasan elemezve őket. Nem gondolod, de egy idő után a rabja tudsz lenni, az efféle társalgásnak és mindegyik pozitív válaszba a saját eredményedet próbálod besuvasztani. 

Tiszta téboly a végére majd mikor már leteszel mindenről, eldöntöd, hogy vársz még pár napot...majd egyszer csak lassan de biztosan megjelenik a pink legbiztatóbb árnyalata.

 

 

Szólj hozzá

teszt terhesség babavárás anyaság