2016. aug 19.

Pelenkázótáskák lelke

írta: ptkrisztina
Pelenkázótáskák lelke

Érzékenyek, ötletesek, megannyi fontos dolgot rejtenek.Ismernek Téged és a babád, tudják hogy mire van szükségetek. Ők azok, akik minden pillanatban veled vannak és megtalálsz bennük mindent, amit csak kívánsz. Egy fontos társ a kezdetekben mikor Anya leszel. A Te pelenkázótáskád milyen titkokat rejt?

 pelenka.JPG

 

A Tiéd milyen? Kék vagy Zöld? Vagány, csajos? Kicsi vagy nagy? Márkás vagy éppen saját kezűleg készített? Számodra milyen a tökéletes pelenkázótáska?

Ez a név igencsak megtévesztő, ugyanis ha egy nő kezei közé kerül, a pelenka mint fontos tárgy értékét veszti. Onnantól hogy egy Anyuka birtokba veszi és az első holmit bepakolja, a táska életre kel.

Soha nem lehet eléggé felkészült egy Anyuka, főleg én aki frissen pár hónapos Liza babámmal járom a várost. Hogy éppen mit felejtek otthon vagy mit nem, arról regényt lehetne írni, de sokszor a fél Bipa vagy DM a táskámban landol és mégis útközben jövök rá hogy éppen az az egy dolog nincs meg, ami kellene. Mikor Lizát hazahoztuk és az első alkalommal kimentünk sétálni, az alap dolgokon kívül mint a pelenka, popsitörlő, zsebkendő, cumi mást nem nagyon tettem a táskába. Aztán út közben jöttem rá, hogy ez mind édeskevés. Szépen lassan gyarapodott a tartalma. Az első sétánk csak két órás volt, de utána hajlamos lettem az egész lakást magammal cipelni. Aztán ahogy tapasztaltam a történéseket szépen lassan megpróbáltam a hasznos dolgokat beletenni. Na de magyarázd már meg egy első gyerekes Anyukának hogy mi is hasznos... mondjam azt hogy szinte minden?

A babakocsihoz járt egy menő, színes pelenkatáska, de sokszor úgy érzem nem elég. Annyira tömött és nehéz hogy Attila felajánlotta, ő majd gyakorlatiasan, férfi szemmel átvizsgálja a tartalmat és megment a felesleges dolgoktól. Én csak bólintottam és kíváncsian vártam, melyek azok a dolgok amik itthon maradnak. Magabiztosan pakolta ki a cuccokat: pelenka, popsitörlő, kézfertőtlenítő, cumitároló (benne egy cumi), zsebkendő, textilpelenka, előke, váltóruha, popsikrém, tápszer, termosz, sebtapasz, naptej (idény szerint), a pénztárcám (na jó ez ki is maradhat). Rám nézett és pakolt is mindent vissza. Na igen, én is ettől tartottam, maradt a tömött valóság, ez mind kell és Liza még csak pár hónapos, mi lesz majd ha jönnek a kiegészítések, a keksz, az üdítő, és játékok garmada. Vagy ilyenkor a táskát a hátizsák váltja fel? Egyet magamra, egyet meg majd a gyerekre adok? Tapasztalt szülők, ti miket pakoltok?

 

 

Szólj hozzá

táska cumi külföld bécs tömegközlekedés baba babakocsi anyaság hátizsák lisa tápszer pelenka közterület cumisüveg liza zsebkendő pelenkatáska ppsitörlő