2016. jan 23.

Betépett baglyok bolyongása

írta: ptkrisztina
Betépett baglyok bolyongása

A fészekrakó ösztön nem hülyeség. Még mindenki elhatározza az elején hogy ő aztán nem bolondul meg és hagyja ott az éves fizetését a bababoltok és internetes áruházak kasszáinál. Én is így voltam vele, hogy lazulok ezzel a témával kapcsolatban. Büszke vagyok magamra, sikerült is...eddig... :) Aztán szépen lassan, ahogy telnek a hetek és a baba egyre jobban mozog, úgy éledezik bennem a fészekrakó ösztön is. 
owl.jpg

Minden egy ártatlan baglyos falmatricával kezdődött. Még a bababútort nézegetjük, de gondoltam, hogy a falat feldobhatnám valamivel. Az internetes áruházak előnye, hogy itthonról könnyen, kényelmesen, szuper olcsón juthatsz bármihez...és iszonyatosan, menthetetlenül rá lehet kattanni. Számomra a Disney figurák már sablonosak, ezért a hercegnős és Jégvirágos mintákat alapból kizártam. Rövid keresgélés után rátaláltam a baglyokra.... A helyzet az hogy itt még a kismama tudja magát türtőztetni és még visszafordítható a folyamat,de amint a Google feldobja a további baglyos kiegészítőket, onnantól kezdve nincs megállás. Mert ugye, ha már egyszer baglyos a falmatrica, akkor már nem akarunk a design-t megbontani, egyszóval legyen minden bagoly. Szépen finoman elkezdtem keresgélni a hasonló mintájú és figurás darabokat. Az ágyhoz a pörgő-forgót, vagy a puha alvó figurát, meg hát ugye ágyneműhuzat, rácsvédő és pelenkázó is kell.. Na Attila itt mondott nekem megálljt hogy lazítsak és próbáljak egy kicsit leszakadni erről az állatról. Na de mint egy narkós a szemem már csak a baglyokra van ráállva, kérdem én, ezt így hogy? És mikor lesz ennek vége? Majd ha az összes baglyot "befogtam" ami kering a neten? :) Keresem hasonlóan fészekakó kismamákat, hogy eme függőségünket kibeszéljük...és akkor még nem említettem az édes kis csajszi cuccokat... Mi lesz még itt...

 

Szólj hozzá

külföld bécs terhesség kismama bagoly baba babavárás második trimeszter babaszoba dekor