2016. jan 09.

Gender videó rulez!

írta: ptkrisztina
Gender videó rulez!

Videók százai jelennek meg a Youtube-on a gender partykról, amit amerikai anyukák százai töltenek fel a megosztóra, jelezve, hogy mekkora öröm és bódótág :) amikor kiderül hogy kislányt vagy kisfiút hordanak a szívük alatt. Férjem A. minden egyes alkalommal mikor ez szóba kerül lazán odavágja hogy ez mekkora hülyeség hiszen ugyanúgy örülnének akkor is ha másik nemű lenne mint amire számítottak. Nem vitázom, igaza van. Én megmondom őszintén imádom az amerikai lazaságot és azt a sokszor felhőtlen boldogságot és butaságot ami őket körüllengi. Halál lazák, vidámak. Én nagyon szórakoztatónak találtam azt amikor egy család összegyűlik, és bulit csapnak annak tiszteletére, hogy ma végre kiderül, fiú vagy lány lesz a jövevény. Hatalmas divat lett. És szerintem az teszi izgalmassá hogy a szülők sem tudnak erről semmit. A vizsgálat eredményét az orvos egy lezárt borítékban a szülőknek adja, akik egy cukrászt bíznak meg azzal hogy készítsen el egy tortát nekik, benne kék vagy rózsaszín krémmel, vagy piskótával. A bulin pedig a pár egyszerre vágja fel a tortát és akkor lesz nagy meglepetés.

Láttam, hogy már nem csak tortával, hanem kipukkasztott vagy éppen dobozból kiszálló lufival is ünnepeltek. Az még izgalmasabb ha ikreket várak. :) Íme: 

 

Szólj hozzá

terhesség kismama party gender baba babavárás anyaság második trimeszter cake