2015. dec 30.

Fekete erdő klinika projekt... pipa :)

írta: ptkrisztina
Fekete erdő klinika projekt... pipa :)

doctors-and-nurses.jpg

Hogy melyik kórházban szeretnék életet adni első babánknak? Fogalmam sincs....illetve eddig nem volt. :) Hála Isten Bécsben illetve Ausztriában csupa jó dolgokat olvastam az egészségügyi ellátásról. Itt nincsenek lepukkant osztályok és penészes falak, az orvosok, nővérek kedvesek, sőt még a portás is akkora mosollyal fogad, hogy elképedek és nem térek magamhoz percekig. 

Már írtam az egyik bejegyzésben hogy itt időben, a terhesség elején ki kell választani a kórházat ahol a kismama szülni szeretne. Az állami kórházak mint egy wellness szálloda úgy néznek ki és mindenki segítőkész és türelmes. Csak jókat olvastam a fórumokon és hallottam anyukáktól a bécsi kórházakról, így nem volt bennem aggodalom. Az orvosom a 18. kerületi Semmelweis Frauenklinik-et ajánlotta, ami tőlünk kb 15 percre van, így egyszerű lesz majd a bejárás az utolsó időszakban.

Én a 17. héten kaptam meg a beutalót az orvosomtól. Azon a  héten voltam is személyesen a választott intézményben. A környezet egyszerűen szuper, egy hatalmas parkon belül találhatóak az épületek. Mindenki baromi kedves volt, picit bolyongtam ott az emeleten és azonnal egy nővérke útba igazított. Január 21-ére kaptam időpontot, akkor kell mennem a kitöltött papírjaimmal és a leleteimmel vissza, és akkor csinálják meg a 22-24. heti genetikai ultrahangot is, ami ingyenes lesz mivel ott fogok szülni. Az elején tartottam attól hogy nem lesz választott orvosom és majd németül kapom az utasításokat, de mára ez a félelem eloszlott bennem, a nyelv egyre jobban megy és a Hebammék, orvosok nagyon kedvesek. Izgatottan várom a folytatást!

 

Szólj hozzá

külföld bécs terhesség kismama kórház egészségügy baba babavárás anyaság klinika második trimeszter