2017. jan 24.

Matatásból jeles!

írta: ptkrisztina
Matatásból jeles!

Imádom a kreatív dolgokat, főleg ha személyre szólóak. Legyen az egy különlegesebb játék, könyv, fogzólánc, én azonnal vevő vagyok rá. Mikor terhes voltam, számtalan olyan dologgal találkoztam, -akár dizájn kiállításon, egy kézműves vásáron, vagy az interneten- ami egy kicsit is személyre szólóbb volt, azonnal eldöntöttem, ha egyszer gyerkőcöm lesz, akkor beszerzek majd pár ilyen cuccot. Hát Liza már több csecse-becsével büszkélkedhet :)

 matat9_1.jpg

Liza még a hasamban volt, mikor megpillantottam ezt a matatókönyvet. Annyira megtetszett, hogy már akkor tudtam, ezt kapja majd tőlem első Karácsonyára. Egyre több helyen látok hasonló kézműves holmikat de nekem ez tetszett a legjobban. Tavaly márciusban adtam le a rendelést és ígéretet kaptam még abban az évben Karácsonyig elkészül. Gondoltam, már a legjobb helyen vagyok, ha ennyi a megrendelés, akkor csak igényes terméket kaphatok. Saját magam válogathattam össze a könyv matató oldalait így igazán személyre szóló ajándék készült el. Nem volt egyszerű, hiszem számtalan ötlet van Juci Facebook oldalán, legyen szó csajos, vagy pasis színekről, formákról.  December közepén meg is érkezett és így ott díszeleghetett a fa alatt. Hogy milyen lett a végeredmény? Igényes, finoman, a legapróbb részletekig kimunkált, gyönyörű, színes, látványos. Liza hatalmas szemekkel, tátott szájjal nézi, gyűrögeti, ismerkedik vele. Tökéletes ajándék volt! Imádja.

Ha Te is szeretnél ilyen matató könyvet a gyerkőcnek, csak ajánlani tudom Juci műhelyét!

matat1.jpg
matat2.jpg
matat3.jpg

matat4.jpg

matat5.jpg

matat6.jpg

matat7.jpg

matat8.jpg

Szólj hozzá

kreatív könyv karácsony ajándék lisa juci egyedi liza matatókönyv juciműhely