2016. jan 26.

Lisa története

írta: ptkrisztina
Lisa története

lisa2.jpg

 

Hogy mikortól él bennünk Lisa? 2012 nyarán kezdődött a története. Abban az évben Attila ötlete volt, hogy Portugáliába utazzunk nyaralni. Én kicsit kételkedve fogadtam a tippet, ugyanis Lisszabon hosszú hétvégés kiruccanásnak tökéletes, de 12 napos nyaralásnak furcsán hangzott. Mi olyan igazi lazulós nyaralásokat szoktunk szervezni. Természetesen van egy két nap városnézés, de a többi időnket napozással, olvasással a tenger mellett, evéssel a szálloda kertjében és bulizással a menő szórakozóhelyeken töltjük. Attila ígérte, hogy szuper lesz, bízzam rá a dolgokat. Így is lett, de milyen jól tettem...

Izgatottan vártam a nyaralást, az első 4 napot Lisszabonban töltöttük, a következő 8-at pedig Európa legnyugatibb szegletében a hűs Óceán partján Albufeira-ban. Az eső este a fülledt, élettel teli lisszaboni utcákon sétáltunk, és Attila szervezett egy kis koktélozást egy általa kinézett helyen. Mindig igazán menő helyeket talál, de ami ekkor fogadott el sem hittem, Egy 5 csillagos szálloda tetején egy igazán trendi és előkelő skyterasz fogadott minket. Az egyik tulaj mint ha egy régi haver lenne, barátságosan fogadott minket, és elvezetett az egyik baldachinos fekvőhelyre, ahonnan lélegzetelállító látvány fogadott. Lisszabon városa, a fények, a folyó mind a lábaink előtt hevertek. Koktélok kíséretében beszélgettünk és élveztük a pillanatot, mikor is a hangszórókból megszólalt a közös, számunk. Ezzel a felismeréssel fordultam boldogan Attilához mikor is egy gyönyörű gyűrűt tartott elém. Ez volt a legromantikusabb lánykérés! :) Itt kezdődött minden. Másnap boldogságban úszva élveztük Lisszabon városát és egy boltba betévedve megleltük azt amit talán tudat alatt kerestünk..Lisát. Egy portugál vörösbor viselte ezt a csodaszép nevet és ott eldöntöttünk ha lányunk lesz ez lesz a neve. A bort megvettük és azóta arra vár hogy ha a lányunk megszületik ezzel ünneplünk majd.

Mikor terhes lettem, és bárki kérdezte hogy mit szeretnénk kislányt vagy kisfiút, mi azonnal rávágtuk hogy kislányt. Annyira éreztük hogy Lisát várjuk. Majd mikor a nőgyógyász és a szonográfus is megerősítette hogy kislány, baromi boldogok voltunk. Így hangzik az Ő története :)

Lisa jelentése: Erzsébet női névből származik, jelentése:"Isten az én esküm", "Isten megesküdött" vagy: "Isten a teljesség"," Isten a tökéletesség". 

Névnap: július 8., november 25

 

 

 

Szólj hozzá

külföld bécs terhesség kismama baba babavárás lisa második trimeszter liza babanév