2016. jan 25.

Egyre közelebb a szívemhez...

írta: ptkrisztina
Egyre közelebb a szívemhez...

lisa.jpg

 

Mikortól kezdődik az anyaság? Szerintem rengeteg formája van. Létezik olyan nő aki egész életében erre a szerepre készül, aki véletlenül esik teherbe és fel kell nőnie a feladathoz, aki tervezi és mikor a szülés után a kezében tartja a babát, akkor telítődik a szíve. Nálam ez most a 23. heti Organscreeningnél jött el. Eddig is tudtam, éreztem hogy valaki növekszik bennem, tudatában voltam annak hogy május közepétől már hárman leszünk és felelősséggel tartozunk majd valakiért..de a vizsgálat után egy ismeretlen érzés kerített hatalmába. Tudom hogy mi a szerelem, hiszen Attilába így 8 év után is szerelmes vagyok és érzem, hogy ő a másik felem, kiegészítjük egymást. Aztán most szívemet megtalálta egy másik fajta szerelem. Annyira más volt nézni őt a monitoron keresztül, olyan tisztán és élesen láthattuk a gerincét, a kezeit, a buksiját, már igazán baba formája van. Csak néztünk mindketten meghatódva és boldogok voltunk. Tökéletes pillanat volt.

Nem tudom kinek mikor jön el a perc az életében, de nekem ott és akkor a Semmelweis Frauenklinik vizsgálójának ágyán fekve.

Szólj hozzá

külföld bécs terhesség kismama baba babavárás anyaság klinika második trimeszter